27 Ağustos 2010

BENİM HAYATIM

Kim söylemiş hatırlamıyorum şu an: Hayat biz gelecek için planlar yaparken başımıza gelenlerdir. Söyleyenin ağzına sağlık, o söylemese ben söylerdim kesin. 

Benim için son birkaç ayda hayat, yaz için İstanbul planları yaparken babamın ciddi bir ameliyat olması, İtalya'ya gidiş biletim olduğu halde yoğunluğum yüzünden gidememem, Ankara'da artık resmen kafesim olan odama tıkılıp kalmam ve başıma gelecek yeni şeylere şimdiden boyun bükercesine yeni planlar bile yapamamam oldu.

Günlerim geçiyor ve içimdeki ses bana sürekli bir şeyleri kaçırdığımı fısıldıyor. İzlediğim filmler ya da bitirdiğim kitaplar dışında hiçbir şey yapmadan, sadece yemek yiyip uyuyarak geçen vakitleri bir daha geri getiremeyeceğimi bilmenin sıkıntısı kaplıyor içimi her seferinde. Şu an olmak istediğim yerlerden ve birlikte olsam dediğim kişilerden öyle uzaktayım ki. Kendime varmama, kendimi bulmama öyle yıllar, öyle yollar varmış gibi hissediyorum ki...

1 yorum:

Özge dedi ki...

John Lennon'ın sözü :)
Life is what happens to you while you're busy making other plans